Na wniosek Rady Starego Miasta Biuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta przygotowało spotkanie dotyczące prac związanych z kolejny etapem Projektu Centrum. Zapraszamy mieszkańców, przedsiębiorców i właścicieli nieruchomości na ZOOM, który odbędzie się w środę 24 marca o godzinie 17.00 na platformie internetowej
Agenda spotkania zakłada omówienie inwestycji w aspekcie realizacji harmonogramu planowanych prac, przedstawienie Generalnego Wykonawcy oraz przekazanie schematów tymczasowej organizacji ruchu.
Przez cały okres planowania i realizacji inwestycji Projektu Centrum, wszelkie sprawy oraz pytania można zgłaszać pod numerem telefonu 785 512 224 lub mailowo na adres projektcentrum@um.poznan.pl.
Link do spotkania: https://poznan-pl.zoom.us/j/84449283066
Działania koordynuje radna Maria Sokolnicka – Guzek
Wnioski i pytania, które spłynęły do radnych:
- jaka będzie nawierzchnia, betonowa czy kamienna, jaki będzie układ kostek i kolorystyka?
- konieczność dostarczenia harmonogramów działań, w kontekście zmian organizacji ruchu i dojazdów do posesji
- jaka będzie zieleń na poszczególnych odcinkach?
- czy będą drzewa w ziemi, a jeżeli nie, to dlaczego?
- jakie zaplanowano oświetlenie?
- jaka będzie miejska infrastruktura i gdzie: ławki, kosze
- jak zaplanowano objazdy i komunikację zastępczą.
Prezentacja po spotkaniu:
fot. Tomasz Dworek